Vanliga frågor

Vanliga frågor

Måste jag kunna något om båtar?

Absolut inte, vi sköter allt. Det enda du behöver göra är att bestämma dig för vilket paket du vill ha, när du vill att JOOLINE ska avgå och om du vill att vi står för maten eller inte. Resten sköter vi, hos oss kan du känna dig trygg med att inte kunna ett dugg om båtar.

Hur betalar jag?

Hos oss betalar du säkert med faktura. Du får en faktura för depositionen som är 20% av kostnaden, resten betalar du innan avfärd.

Vad händer om något går fel?

Eftersom vi tycker att säkerhet är det viktigaste till havs finns det en försäkring som täcker dig och de du tar ombord på båten. Denna försäkring innebär att om du skulle råka ta sönder något eller om något annat problem uppstår så finns det skydd för det. Försäkringen heter PI och det finns mer att läsa om den här.

Kan vi åka var vi vill?

Alla våra paket är flexibla, du kan bestämma var du vill åka på västkusten, när du vill åka och hur länge. Kanske är det så att du vill förlänga din upplevelse när du redan är iväg, hitta på något eget eller har idé om något helt annat. Bara hör av dig till oss så löser vi det.

Vem är det som kör båten?

Båten körs av vår erfarna kapten som innehar en sjökaptensexamen. Du kan känna dig helt trygg under hela resan, kapten har koll på skärgården och kan ge tips om guldklimpar ni inte vill missa, fråga på!

Om jag vill ge bort ett upplevelsepaket som present, skickar ni ut en inbjudan till personen då?

Om du väljer att köpa en WestCoast Charter upplevelse som en gåva kan vi antingen skicka gåvomaterial hem till dig eller direkt hem till personen du ger bort gåvan till, du bestämmer! Hör av dig till oss så hjälper vi dig utforma din gåva.


info@westcoastcharter.se
Org. nr: 556879-5792

Webbdesign: LIVE Reklambyrå

© Copyright Westcoast Charter AB 2019